Lennon Manyağı Türk Genci

Başakşehir'in Burnley ile eşleşmesine en çok sevinen isim bir Türk genci oldu. Ferhat Utfurak'ın hikayesine hem şaşıracak hem bayılacaksınız. 
Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, Neymar... Bu süper yıldızlara hayran olan, bu oyuncularla ilgili her ürünü alan, formalarını biriktirenlerin sayısı bir hayli fazladır.
Peki... Aaron Lennon'a tüm formalarını alacak ve bu uğurda binlerce lira harcayacak kadar hayran olan biriyle tanıştınız mı? Bu söyleşi vesilesiyle tanışabilirsiniz! 
Ferhat Utfurak 20 yaşında bir üniversite öğrencisi ve, muhtemelen, dünyadaki en büyük Aaron Lennon hayranı. Öyle ki, Başakşehir'in UEFA Avrupa Ligi elemelerinde Burnley ile eşleşmiş olmasına en çok o sevindi çünkü bu vesileyle hayranı olduğu oyuncuyu yakından görme şansına erişecek. Şansı yaver giderse, Lennon'la bir araya da gelecek.
Twitter'da çok konuşulan bu tutkulu futbolseverle, Goal Türkiye muhabiri Ufuk Kaan Karacan konuştu.
Ufuk Kaan Karacan: Nereden çıktı bu Lennon tutkusu? 
Ferhat Utfurak: 2010 senesiydi.
UKK: Ne oldu 2010’da? 
Ferhat U: Televizyonda gördüm. Şampiyonlar Ligi’nde Tottenham maçında gördüm onu ilk kez.
UKK: Görür görmez etkilendin mi? 
Ferhat U: Maç başladı, izlemeye başladım. Lennon’u görünce performansına hayran kaldım. Sadece onu izler hale geldim. Oyun şekli, yapısı çok hoşuma gitti. Ben de futbol oynadım, tarzımı da ona benzettim. Sonra sevdim. Bir iki sene içinde de kendisinin hayranı oldum. 
UKK: Sonra tutku büyüdü herhalde… 
Ferhat U: Liseye başladığım andan itibaren ilgim daha da büyüdü. Öyle ki, okul arkadaşlarım bile bana Lennon diye lakap taktılar. Hocalarım bile Lennon demeye başladılar.
Aaron Lennon fan Ferhat Utfurak

UKK: Formasını biriktirmeye ne zaman başladın? 
Ferhat U: Ben yurt dışından forma almaya meraklıydım zaten. Koleksiyoncu tanıdıklarım vardı. Ama bu yaptığımı daha önce yapan pek olmadı. Tek bir oyuncu üzerinden forma biriktirilmez genelde. Tanıdığım insanlara danıştım, bana akıl verdiler ve böyle bir şey yapmaya karar verdim.
UKK: Nereden buldun formaları? 
Ferhat U: Çalıştım biraz, para biriktirdim. Dünyanın pek çok yerinden, Endonezya da dahil, forma aldım. 10 farklı ülkeden aldım. Özellikle İngiltere’den tabii. Faturaları, poşetlerini bile sakladım.
UKK: Bir hayli paran gitmiştir. 
Ferhat U: Evet 6-7 bin liram gitti bu koleksiyon için. Lise döneminde iki senemi verdim ve sipariş etmeye başladım.
UKK: Ne zamandır topluyorsun? 
Ferhat U: İki senedir topluyorum. Bu arada formaları hazır almadım. Lennon çok popüler olmadığı için, baskıları ayrı ayrı yaptım. Tedarikçilerden aldım. Kendi evimde baskı makinem var, kendim yaptım.
Aaron Lennon fan Ferhat Utfurak

UKK: Niçin evde baskı makinesi olur ki? 
Ferhat U: İşte bu iş için aldım. Ona da para harcadım. (Gülüyor)
UKK: Başakşehir’e Avrupa Ligi’nde Burnley çıkınca ne hissettin? 
Ferhat U: Çok heyecanlıyım açıkçası. Maça da gideceğim. Zaten Lennon ile konuşuyoruz. Sosyal medyadan takipleşiyoruz, haberleşiyoruz.
UKK: Forma gönderseymiş sana… 
Ferhat U:Yeni sezonu bekliyoruz, imzalı bir forma gönderecek. Bana sözü var. Çünkü hem kendisiyle hem ailesiyle sosyal medya üzerinden ayrı ayrı konuşuyoruz. İngiltere’ye de gidecektim ama maddi imkanlar el vermedi. Biz gidemesek de o gelecek.
Aaron Lennon Burnley Jack Wilshere Arsenal

UKK: İstanbul için sözleştiniz mi? 
Ferhat U: Onu henüz konuşmadık, maçtan yeni çıktılar. Ama bu fırsat bir daha gelmez.
UKK: Peki Lennon ile yan yana gelsen… 
Ferhat U: Sorma, şimdiden ölecek gibiyim. (Gülüyor)

Yorumlar